Politica

La situazione dopo le elezioni del 4 marzo raccontata dallo “zoticone”

<<Ciao Gino. Buona Pasqua!>>.

Ciao zoticone amico mio. Come stai?

<<Io bene. E tu? Assai av ch na nvirimm!>>.

Hai ragione. Sono stato in giro per l’Europa a godermi la buonuscita. Sai caro zoticone, da 2 mesi sono in pensione. Stavolta dovrai essere tu a raccontarmi cosa succede in paese.

<<Minchia ca u terremot cia stati!! A prima cosa che ta rir e chi avimm un Deputato carrapipano.
Andrea Giarrizzo un carus ch nudd canusciva è stato eletto con i Cinque Stelle. A bumma cia stati>>.

Zoticone ma dimmi della politica cittadina.

<<Ora caro Gino esperti mi fici. Ti cunti la mia analisi agri-politica. Tanti p cuminciari falliu u “Patti ra Ficurinia”>>.

E cioè?

<<Zio Pippo e tutta l’ABC si spartin cu Sinnacu. U Pd pigghiau nautra cuzzata alle elezioni ru 4 marzi>>.

Perdonami il francesismo, caro amico mio. Questa volta “Minchia” lo dico io.

<<Aspetta ch na spedd cà. Si dimittiui a fighia r zio Pippo e chianau l’avvocato Alessi e si misi contro u Sinnacu. A Draià si mangiau nautr vice sinnacu e si spirugghiau o Trovatu>> .

E questo mi dispiace, ma non per il Comune ma per l’Istituto professionale “Magno”.

<< Ahhh Ahhh!! Chista bella fu>>.

Ma dimmi zoticone, adesso che succede?

<<A nan si sappi. Ma t ricu chi ca lu timpu cangiau. La iatta fa bau e lu cani fa miau. La picuredda lupu divantau e lu pulici scacciati riviniu. Vinni lu timpu di cu runza runza e lu viddanu vo dittu lu voscenza>>.

Bravo zoticone! Addirittura analizzi la politica in versi.

<<Caro Gino, ora macari iu mi minti na politica. Minchia cu ie ie chiana e iu e zappari sempri?>>

Gino Veleno